Online kutahya mys sinav sonuclari Eğitim Platformumuz, sizin yaş ve eğitim durumunuza göre 28 günlük, günde 40 dk çalışma yapabilecek şekilde özel bir eğitim programı hazırlar.
Sisteme giriş yaptığınızda size o gün çalışmanız kutahya mys sinav sonuclari gereken araç ve süreler gösterilerek dersinizi tamamlamanız istenir.
Günlük 40 dakikalık çalışma ile 28. günün sonunda okuma hızınız en az 2 ile 4 kat arası artar.
Ayrıca günün kutahya mys sinav sonuclari istediğiniz saatinde bu çalışmaları tamamlayabilir, ara verebilir veya 60 gün boyunca platforma dilediğiniz zaman giriş yapıp serbest çalışmalar yapabilirsiniz.
Takistoskop, Gruplama, Hızlı Okuma ve Anlama eğitimlerinde kutahya mys sinav sonuclari bulunduğunuz seviye anlık olarak kayıt edilip gelişim durumunuz otomatik olarak takip edilir. Seviyelerde başarılı oldukça okuma hızınız ve seviyeniz aşama aşama yükseltilir.
Bizim diğer kurs ve kutahya mys sinav sonuclari programlardan temel farkımız bu olup, hızlı okuma teknikleriyı size akıllı digital öğretmenlerle öğretiyoruz.
Online eğitim platformumuzda kutahya mys sinav sonuclari bulunan araçlarla göz hızını artırma, göz görme açısını geliştirme, metinleri bloklar/gruplar halinde okuma çalışmaları yapabilirsiniz.
Okuma hızımızın düşük olmasının nedeni yazıda baktığımız alandır. Her kutahya mys sinav sonuclari kelimeye tek tek baktığımızda her satır için ortalama 10 kez göz hareket ettirmek zorunda kalırız. Ama gözümüzün bakış açısı birden çok kelimeyi alabildiği taktirde bir kutahya mys sinav sonuclari satırlık kelimeyi 2 göz hareketine kadar indirebiliriz.
Göz çektiği fotoğrafları dilimizden yüzlerce defa süratli olarak beyine göndermekte ve beyin almaktadır. Sesli okuduğumuz zaman 200 kelime 1 kutahya mys sinav sonuclari dakikayla sınırlandığı için okuma hızımız çok daha hızlı olan beyin kapasitemize yetişememekte, arta kalan beyin kapasitemiz, boşluğu başka düşüncelerle doldurmaya çalıştığından odaklanmamız ve okuma etkinliğimiz kutahya mys sinav sonuclari azalmaktadır.
Okuma esnasında, göz metin üzerinde soldan sağa doğru kayar; her kelime üzerinde duraklar. Bu duraklamalar esnasında, aynı bir fotoğraf makinesi gibi, gördüğü kelimenin resmini çekip kutahya mys sinav sonuclari beyne gönderir; beyin de daha önceden öğrenmiş olduğu bu sembolleri deşifre eder, bir araya getirir ve fikre ulaşır.
Okunmakta olan kelime gruplarını çok hızlı bir şekil kutahya mys sinav sonuclari de beyne rapor ederek çok kısa bir süre içerisinde algılanıp hazmedilmesini sağlayan bu teknikleri en önemli özelliğini bu madde sayesinde ortaya çıkarmaktadır. Hızlı okuma, dikkat kutahya mys sinav sonuclari eksikliği bulunan ve okuma sırasında konsantre olamayan insanlar için oldukça olumlu sonuçlar doğurmaktadır.
Gözlerimiz, okuma sırasında metin üzerinde soldan sağa doğru kayarak ilerler ve kutahya mys sinav sonuclari her kelime üzerinde duraklar. Gözlerimiz bu duraklamalar sırasında aynen bir fotoğraf makinesi gibi gördüğü kelimenin resmini çekip beynimize gönderir; beynimiz daha önceden öğrenmiş olduğu bu kutahya mys sinav sonuclari sembolleri çözerek bir araya getirir ve anlamlı bir bilgiye dönüştürür.
Normal bir insan dakikada 120-180 kelime okur. Günde 50-100 e-posta, birçok rapor, kitap veya gazete okumak kutahya mys sinav sonuclari zorunda olan bir işadamı ya da 500-600 sayfalık ders kitapları okuyan bir üniversiteli ya da ÖSS&SBS vb. sınavlarda kısa sürelerde yüzlerce soruyu okuyup cevaplaması gereken kutahya mys sinav sonuclari bir öğrenci için bu seviye çok yetersizdir.
Hızlı Okuma ve Anlama tekniği, takistoskop, gruplama vs gibi çeşitli göz egzersizleri araçlarıyla, göz algılama kapasitesini ve duraklama esnasında kutahya mys sinav sonuclari gözün görme alanını geliştirme esasına dayanmaktadır. Online kursumuza katılarak 28 Günlük eğitim sonunda, okuma ve anlama hızınız %200-400 oranında yükselebilir.